Nuo 18

Šie puslapiai skirti tik suaugusiesiems. Prisijungdami patvirtinate, kad jums yra ne mažiau kaip 18 metų.

Kategorijos

Naujienlaiškis

Šis vertimas yra vadinamasis mandagumo vertimas. Šis vertimas skirtas tik jūsų informacijai. Teisiškai privaloma tik dabartinė mūsų Bendrųjų sąlygų versija vokiečių kalba.

Bendrosios sąlygos ir informacija vartotojams

Vertimai į kitas kalbas yra tik informacinio pobūdžio ir suprantami kaip vadinamieji mandagumo vertimai. Teisiškai privalomi tik mūsų Bendrosios sąlygos ir informacija vartotojams vokiečių kalba.

MEO Vertriebs GmbH, nuo 2021 m. liepos mėnesio, toliau -MEO-, bendrosios sąlygos ir informacija vartotojams.
§ 1 Bendrosios nuostatos ir taikymo sritis

1.) Šios bendrosios sąlygos taikomos visiems užsakymams, pateiktiems internetinėje parduotuvėje ir MEO Vertriebs GmbH interneto svetainėse.

2.) Vartotojai šių sąlygų prasme yra fiziniai asmenys, sudarantys teisinį sandorį tikslu, kuris negali būti priskirtas jų komercinei ar savarankiškai profesinei veiklai. Verslininkai, kaip apibrėžta šiose sąlygose, yra fiziniai ar juridiniai asmenys arba juridinio asmens teises turinčios bendrijos, kurie, sudarydami teisinį sandorį, veikia vykdydami savo komercinę ar nepriklausomą profesinę veiklą. Didmenininkai - tai verslininkai, kurie gauna atskirą didmenininko prieigą šiam tikslui iš mūsų gavę atitinkamą akreditaciją ir užsakymų kiekius; jiems, žinoma, atitinkamai taikomos verslininkams skirtos nuostatos. Klientai šių sąlygų prasme yra vartotojai, taip pat verslininkai ir didmenininkai.

3.) Nukrypstančios, prieštaraujančios ar papildomos bendrosios sąlygos net ir žinomos netampa sutarties dalimi, nebent dėl jų galiojimo būtų aiškiai susitarta raštu.

§ 2. Sutarties sudarymas, savitarpio pristatymo rezervacija

1.) Mūsų pasiūlymai gali keistis. Mes pasiliekame teisę daryti techninius pakeitimus, taip pat formos, spalvos ir (arba) svorio pakeitimus pagrįstose ribose.

2.) Užsakydamas prekes vartotojas pateikia privalomą pareiškimą, kad pageidauja įsigyti užsakytas prekes.

3.) Jei vartotojas užsako prekes elektroniniu būdu, mes nedelsdami patvirtiname užsakymo gavimą. Vien tik gavimo patvirtinimas vartotojui nereiškia privalomo užsakymo priėmimo. Tačiau gavimo patvirtinimas gali būti derinamas su priėmimo pareiškimu. Priėmimas turi būti išreikštas raštu arba pristatant prekes klientui. Kol nėra privalomo priėmimo iš mūsų pusės, klientas neturi teisinių pretenzijų dėl pristatymo. Turime teisę atsisakyti priimti užsakymą - pavyzdžiui, patikrinę kliento kreditingumą. Turime teisę apriboti užsakymą iki įprastų buitinių kiekių.

§ 3 Pristatymas; savarankiško pristatymo rezervavimas

1.) Jei pasiūlyme nenurodyta kitaip, pristatymo terminas yra 3-5 dienos. Jei mokama iš anksto, pristatymo laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai mokėjimo nurodymas pateikiamas pervedančiam bankui; jei mokama kitais būdais, jis prasideda kitą dieną po sutarties sudarymo ir baigiasi paskutinės laikotarpio dienos pabaigoje. Jei paskutinė laikotarpio diena tenka šeštadieniui, sekmadieniui arba pristatymo vietos valstybės pripažintai nedarbo dienai, vietoj tokios dienos eina kita darbo diena.

2.) Jei ne visi užsakyti produktai yra sandėlyje, mes turime teisę savo sąskaita atlikti dalinį pristatymą, jei tai Jums yra pagrįsta.

3.) Jei prekių pristatyti nepavyksta dėl Jūsų kaltės, nepaisant trijų bandymų pristatyti prekes, mes galime atsisakyti sutarties. Visi atlikti mokėjimai bus nedelsiant grąžinti.

4.) Sutartis sudaroma su sąlyga, kad mūsų tiekėjai prekes mums pristatys tinkamai ir laiku. Tai taikoma tik tuo atveju, jei mes nesame atsakingi už nepristatymą, ypač jei su mūsų tiekėju buvo sudarytas suderintas apsidraudimo sandoris. Klientas nedelsiant informuojamas apie tai, kad paslauga neteikiama. Užmokestis bus nedelsiant grąžintas arba pristatytas pakaitinis tokios pat ar didesnės vertės daiktas. Jei prekė mums nepatinka, ji gali būti grąžinta mūsų sąskaita.

§ 4 Nuosavybės teisės išlaikymas

1.) Sutarčių su vartotojais atveju mes išlaikome nuosavybės teisę į prekę, kol bus visiškai patenkinti visi iš besitęsiančių verslo santykių kylantys reikalavimai.

2.) Klientas privalo rūpestingai elgtis su preke. Jei reikalingi techninės priežiūros ir tikrinimo darbai, klientas privalo juos reguliariai atlikti savo sąskaita.

3.) Klientas privalo nedelsdamas mus informuoti apie bet kokią trečiųjų šalių prieigą prie prekių, pavyzdžiui, prekių konfiskavimo atveju, taip pat apie bet kokį prekių sugadinimą ar sunaikinimą. Klientas privalo nedelsdamas pranešti mums apie bet kokį prekių savininko pasikeitimą ir savo gyvenamosios vietos pasikeitimą.

4.) Mes turime teisę atsisakyti sutarties ir reikalauti grąžinti prekes, jei klientas pažeidžia sutartį, ypač tuo atveju, kai klientas nesumoka už prekes arba pažeidžia šios nuostatos 2 ir 3 punktuose numatytą įsipareigojimą.

5.) Verslininkas turi teisę perparduoti prekes įprastinėmis verslo sąlygomis. Šiuo dokumentu jis perleidžia mums visus sąskaitos faktūros sumos dydžio reikalavimus, kurie dėl perpardavimo atsiranda trečiajai šaliai. Mes priimame šį perleidimą. Po perleidimo verslininkas yra įgaliotas išieškoti reikalavimą. Mes pasiliekame teisę patys išieškoti reikalavimą, kai tik verslininkas tinkamai nevykdo savo mokėjimo įsipareigojimų ir vėluoja atsiskaityti.

§ 5 Teisė atšaukti užsakymą

1.) Prašome perskaityti toliau pateiktą informaciją apie užsakymo atšaukimą mūsų internetinėje parduotuvėje.

Vartotojai turi teisę atšaukti užsakymą, vadovaudamiesi šiomis nuostatomis:

------------------

Atšaukimo taisyklės
Teisė atšaukti užsakymą

Jūs turite teisę atšaukti šią sutartį per keturiolika dienų nenurodydami priežasčių.

Sutarties nutraukimo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo tos dienos, kai...

- kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perėmė prekes, jei užsakėte vieną ar daugiau prekių kaip vieno užsakymo dalį ir prekės ar prekės pristatomos vienodai;

- kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perėmė paskutines prekes. jei užsakėte kelias prekes kaip vieno užsakymo dalį ir prekės pristatomos atskirai;

- kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perėmė paskutinę dalinę siuntą arba paskutinę prekę. jei užsakėte prekes, kurios pristatomos keliomis dalinėmis siuntomis arba vienetais;

------------------

. Jei taikomos kelios iš pirmiau nurodytų alternatyvų, atšaukimo laikotarpis prasideda tik tada, kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perimate paskutines prekes, paskutinę dalinę siuntą arba paskutinį vienetą.

Kad pasinaudotumėte teise nutraukti sutartį, apie savo sprendimą nutraukti šią sutartį turite aiškiai informuoti mus, MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vokietija, tel. +49 2366 500 500 500; faksas: 02366 / 500 510, e. paštas: [email protected], pateikdami aiškų pareiškimą (pvz., paštu, faksu arba e. paštu išsiųstą laišką). Kad būtų laikomasi sutarties nutraukimo termino, pakanka, kad pranešimą dėl pasinaudojimo teise nutraukti sutartį išsiųstumėte nepasibaigus sutarties nutraukimo terminui. Galite užpildyti ir išsiųsti pavyzdinę atšaukimo formą arba kitą aiškų pareiškimą mūsų interneto svetainėje http://www.meo.de/catalog/widerrufsformular.php, taip pat elektroniniu būdu. Jei pasinaudosite šia galimybe, mes nedelsdami (pvz., el. paštu) išsiųsime jums patvirtinimą apie tokio pranešimo apie sutarties nutraukimą gavimą.

Sutarties nutraukimo pasekmės

Jei nutrauksite šią sutartį, mes nedelsdami, bet ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai gausime jūsų pranešimą apie sutarties nutraukimą, grąžinsime visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad pasirinkote kitą pristatymo būdą nei pigiausias mūsų siūlomas standartinis pristatymas). Šiam grąžinimui naudosime tas pačias mokėjimo priemones, kurias naudojote pirminiam sandoriui, nebent su jumis aiškiai susitarta kitaip; jokiu būdu už šį grąžinimą iš jūsų nebus imami jokie mokesčiai.

Mes galime atsisakyti grąžinti pinigus, kol negausime prekių atgal arba kol jūs nepateiksite įrodymų, kad grąžinote prekes, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau. Prekes mums turite grąžinti arba perduoti nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai mus informuojate apie šios sutarties nutraukimą. Termino laikomasi, jei prekes išsiunčiate nepasibaigus keturiolikos dienų laikotarpiui. Jūs apmokate tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Jūs atsakote tik už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl prekių tvarkymo, išskyrus tai, kas būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

------------------

Teisė atsisakyti sutarties netaikoma

- nuotolinės prekybos sutartims dėl prekių, kurios nėra surenkamos ir kurių gamybai lemiamą reikšmę turi individualus vartotojo pasirinkimas ar apsisprendimas arba kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeniniams poreikiams, pristatymo;

Teisė nutraukti sutartį prieš terminą išnyksta nuotolinės prekybos sutarčių

- dėl užplombuotų prekių, netinkamų grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų, pristatymo, jei jų plomba buvo nuimta po pristatymo;

- dėl prekių pristatymo, jei jos dėl savo pobūdžio po pristatymo buvo neatskiriamai sumaišytos su kitomis prekėmis;

Prašome išvengti sugadinimo ir užteršimo. Jei įmanoma, grąžinkite mums prekes originalioje pakuotėje su visais priedais ir su visomis pakuotės sudedamosiomis dalimis. Jei reikia, naudokite apsauginę išorinę pakuotę. Jei nebeturite originalios pakuotės, naudokite tinkamą pakuotę, kad užtikrintumėte tinkamą apsaugą nuo transportavimo pažeidimų ir išvengtumėte reikalavimų atlyginti žalą dėl sugadintos pakuotės. Atkreipkite dėmesį, kad šios sąlygos nėra būtina sąlyga, kad būtų galima veiksmingai pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.

§ 6 Atlyginimas

1.) Pasiūlyta pirkimo kaina yra privaloma. Į pirkimo kainą įskaičiuotas teisės aktais nustatytas PVM. Apmokestinamiems tiekimams Jungtinėje Karalystėje (sąskaitos faktūros vertė mažesnė nei 135,00 GBP) išrašomos tik supaprastintos sąskaitos faktūros (be PVM sąskaitų faktūrų), nes tai yra tiekimai galutiniams klientams. Perkant paštu, pirkimo kainai taikomas fiksuoto dydžio pristatymo mokestis. Klientas nepatiria jokių papildomų išlaidų, kai užsakymą pateikia nuotolinio ryšio priemonėmis. Pirkimo kainą klientas gali sumokėti grynaisiais pinigais pristatymo metu, išankstiniu banko pavedimu arba kredito kortele. Mokant kreditine kortele, išankstinis patvirtinimas atliekamas be nurašymo pateikiant užsakymą. Suma bus nurašyta pristatymo metu (dalinio pristatymo atveju - proporcingai dalinei sumai ir siuntimo išlaidoms; vėlesnio pristatymo atveju - proporcingai dalinei sumai ir proporcingai siuntimo išlaidoms). Mokėjimo grynaisiais pinigais pristatymo metu atveju pristatymo vietoje iš pristatančiojo asmens bus paimtas papildomas 10,00 EUR mokestis.

2.) Klientas įsipareigoja sumokėti pirkimo kainą ne vėliau kaip per 10 dienų nuo prekių gavimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, klientas vėluoja sumokėti.

3.) Klientas turi teisę atlikti įskaitymą tik tuo atveju, jei jo priešpriešiniai reikalavimai yra teisiškai nustatyti, mūsų pripažinti arba grindžiami tais pačiais sutartiniais santykiais. Klientas gali pasinaudoti sulaikymo teise tik tuo atveju, jei jo priešpriešinis reikalavimas grindžiamas tais pačiais sutartiniais santykiais.

§ 7. Minimali apyvarta / minimalaus kiekio mokestis didmenininkams

Kad mūsų klientai didmenininkai galėtų pasinaudoti atitinkamais kainų pranašumais, jiems nustatyta minimali 500,00 EUR (neto) vieno užsakymo apyvarta. Jei ji vieną kartą būtų sumažinta, mes turime teisę taikyti 50 EUR plius PVM minimalaus kiekio priemoką.

§ 8 Rizikos perdavimas

1.) Jei pirkėjas yra verslininkas, atsitiktinio prekių praradimo ir atsitiktinio sugedimo rizika pereina pirkėjui nuo prekių perdavimo, o pardavimo siuntos atveju - nuo prekių pristatymo ekspeditoriui, vežėjui ar kitam asmeniui arba institucijai, paskirtai atlikti siuntimą.

2.) Jei pirkėjas yra verslininkas, prekių atsitiktinio praradimo ir atsitiktinio sugedimo rizika pereina pirkėjui nuo prekių perdavimo, o pardavimo siuntos atveju - nuo prekių pristatymo ekspeditoriui, vežėjui ar kitam asmeniui arba institucijai, paskirtai atlikti siuntimą .) Jeigu pirkėjas yra vartotojas, parduodamo daikto atsitiktinio žuvimo ir atsitiktinio sugedimo rizika pirkėjui pereina tik tada, kai daiktas perduodamas, net ir pardavimo išsiunčiant atveju. Jei pirkėjas vėluoja priimti prekę, tai prilyginama jos perdavimui.

§ 9 Garantija

1.) Jei toliau nenukrypstama, taikoma įstatyminė garantija.

2.) Jei pirkėjas yra verslininkas, iš pradžių mes savo nuožiūra suteikiame garantiją dėl prekės defektų, ją pataisydami arba pakeisdami.

3.) Apie akivaizdžius defektus verslininkai privalo mums pranešti raštu per dvi savaites nuo prekės gavimo; priešingu atveju pretenzijos dėl garantijos negali būti reiškiamos. Laiku išsiųstų prekių pakanka, kad būtų laikomasi šio termino. Verslininkui tenka visa įrodinėjimo našta dėl visų pretenzijos reikalavimų, visų pirma dėl paties defekto, defekto nustatymo laiko ir pranešimo apie defektą savalaikiškumo.

4.) Verslininkams garantinis laikotarpis yra vieneri metai nuo prekių pristatymo. Jis netaikomas, jei klientas laiku nepranešė mums apie akivaizdžius defektus (šios nuostatos 2 punktas). Vartotojams senaties terminas yra dveji metai nuo prekių rizikos perdavimo. Naudotoms prekėms senaties terminas yra vieneri metai nuo prekių rizikos perdavimo.

5.) Jei pirkėjas yra verslininkas, laikoma, kad su prekių kokybe sutinkama tik pagal gamintojo pateiktą prekės aprašymą. Gamintojo vieši pareiškimai, akcijos ar reklama nėra sutartinis prekių kokybės apibūdinimas.

6.) Pirkėjas iš mūsų negauna jokių garantijų teisine prasme. Gamintojo garantijos lieka nepaveiktos.

§ 10. Atsakomybės apribojimai

1.) Nežymaus neatsargumo atveju mūsų atsakomybė ribojama numatomais, tiesioginiais vidutiniais nuostoliais, būdingais sutarčiai pagal prekių rūšį. Ši nuostata taip pat taikoma ir mūsų teisėtų atstovų ar įgaliotinių padarytiems nežymiai neatsargiems pareigų pažeidimams. Mes neatsakome verslininkams už šiek tiek aplaidžius neesminių sutartinių įsipareigojimų pažeidimus

2.) Aukščiau nurodyti atsakomybės apribojimai netaikomi kliento pretenzijoms, kylančioms iš atsakomybės už gaminius. Be to, atsakomybės apribojimai netaikomi dėl mūsų kaltės įvykus kūno sužalojimui ar žalai sveikatai, klientui netekus gyvybės arba pažeidus esminius sutartinius įsipareigojimus. Esminiai sutartiniai įsipareigojimai - tai abstraktūs įsipareigojimai, kurių vykdymas yra būtinas tinkamam sutarties vykdymui ir kurių laikymusi sutarties šalis gali nuolat pasikliauti.

§ 11 Autorių teisės ir naudojimo susitarimai

1.) Pirkdamas ir (arba) parduodamas MEO gaminius, klientas neįgyja jokių komercinio naudojimo teisių į MEO logotipą ar mūsų prekių ženklus, viršijančių įstatymuose numatytas nuostatas.

2.) Klientas neįgyja jokių komercinių teisių į MEO logotipą ar mūsų prekių ženklus.) Visų pirma tai nesuteikia klientui teisės net iš dalies kopijuoti, naudoti ir (arba) duoti naudoti mūsų gaminių nuotraukas ir (arba) gaminių tekstus, sukurtus didelėmis gamybos ir išlaidų sąnaudomis. Šiuo tikslu pateikiame atskiras naudojimo sutartis, kurias sudarome su atrinktais klientais. Už bet kokį naudojimo draudimo pažeidimą imsimės teisinių veiksmų. Be kitų nuostolių atlyginimo, mes pasiliekame teisę, visų pirma, reikalauti atitinkamų licencijos mokesčių už neleistiną naudojimą.

§ 12 Vartotojų ginčų sprendimo įstatymas (VBSG)

1.) Mes nedalyvaujame ginčų sprendimo procedūrose vartotojų arbitraže.

§ 13 Baigiamosios nuostatos

1.) Taikoma Vokietijos Federacinės Respublikos teisė, išskyrus JT konvenciją dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių.

2.) Mes nedalyvaujame ginčų sprendimo procedūrose vartotojų arbitraže...) Jei klientas yra prekybininkas, viešosios teisės juridinis asmuo arba viešosios teisės specialusis fondas, išimtinė jurisdikcijos vieta visiems iš šios sutarties kylantiems ginčams yra mūsų registruota buveinė arba Diuseldorfas. Tas pats galioja, jei klientas neturi bendrosios jurisdikcijos vietos Vokietijoje arba jei ieškinio pateikimo metu jo gyvenamoji vieta ar nuolatinė gyvenamoji vieta nėra žinoma.

3.) Jei atskiros sutarties su klientu nuostatos, įskaitant šias bendrąsias sąlygas, yra arba tampa visiškai ar iš dalies negaliojančios, tai neturi įtakos likusių nuostatų galiojimui. Visiškai ar iš dalies negaliojanti nuostata pakeičiama nuostata, kurios ekonominis poveikis yra kuo artimesnis negaliojančios nuostatos ekonominiam poveikiui.

Informacija apie sutarčių sudarymą elektroninėje prekyboje
1. Sutarties partneris

Jūsų sutarties partneris yra:

MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vokietija, faksas: 02366 / 500510, e. paštas: [email protected]

2. Sutarties sudarymas elektroniniuose verslo sandoriuose, sutarties kalba

Sudarant sutartį elektroniniuose verslo sandoriuose taikomos mūsų pirmiau minėtos bendrosios sąlygos (žr. pirmiau).

Sutartis sudaroma tik vokiečių kalba.

3. Esminės prekių savybės, informacija, mokėjimas ir pristatymas

Esmines prekių savybes galima rasti mūsų internetinėje parduotuvėje prie atitinkamo produkto aprašymo. Apmokėjimas ir pristatymas vykdomi pagal mūsų Bendrąsias sąlygas (žr. pirmiau) ir mūsų interneto svetainėje pateiktą informaciją klientams.

4. Sutarties teksto saugojimas

Jei vartotojas užsako prekes elektroniniu būdu, sutarties tekstas bus mūsų saugomas ir, vartotojui paprašius, kartu su šiomis Bendrosiomis sąlygomis jam bus išsiųstas elektroniniu paštu.

5. Sutarties teksto saugojimas techniniai veiksmai, padedantys sudaryti sutartį, taisymo galimybės

Vartotojas pateikia savo pasiūlymą per mūsų užsakymo formą, laikydamasis šios tvarkos:

Suradęs norimą prekę, galite ją neįpareigojančiai įdėti į pirkinių krepšelį, paspaudęs ant jos. Pirkinių krepšelio turinį galite bet kada peržiūrėti be jokių įsipareigojimų, paspaudę ant pirkinių krepšelio. Taip pat bet kada galite pašalinti produktus iš pirkinių krepšelio. Jei norite įsigyti pirkinių krepšelyje esančius produktus, spustelėkite mygtuką "Checkout" (išsiregistruoti). Užsakymas priimamas pagal mūsų bendrąsias sąlygas (žr. pirmiau).

Prieš pateikdami užsakymą, bet kuriuo metu galite dar kartą patikrinti savo įrašus ir juos pataisyti prieš galutinį išsiuntimą. Paspaudę mygtuką pirkti, užbaigsite užsakymo procesą. Procesą bet kada galima atšaukti uždarius naršyklės langą.

6. Papildoma informacija

Ši informacija nėra išsami. Kitos ikisutartinės informacinės prievolės pateikiamos tiesiogiai susijusios su siūlomu gaminiu ir yra užsakymo proceso dalis.

Informavimo prievolė pagal Baterijų potvarkį

Parduodant baterijas ar akumuliatorius arba pristatant prietaisus, kuriuose yra baterijų ar akumuliatorių, mes, kaip pardavėjas, pagal Baterijų potvarkį (BatterieVO) privalome informuoti pirkėją apie šiuos dalykus:

Baterijų negalima išmesti kartu su buitinėmis atliekomis. Kaip galutinis naudotojas, jūs teisiškai privalote grąžinti panaudotas baterijas. Panaudoję baterijas galite nemokamai grąžinti pardavimo vietoje (MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, 45699 Herten) arba savo kaimynystėje (pvz., savivaldybių surinkimo punktuose). Akumuliatorius taip pat galite grąžinti mums paštu. Baterijos ar akumuliatoriai, kuriuose yra kenksmingų medžiagų, ženklinami perbrauktos šiukšliadėžės simboliu. Šalia šio šiukšliadėžės simbolio rasite cheminį teršalo pavadinimą. Cd" reiškia kadmį, "Pb" - šviną, o "Hg" - gyvsidabrį.