Nuo 18

Šie puslapiai skirti tik suaugusiesiems. Prisijungdami patvirtinate, kad jums yra ne mažiau kaip 18 metų.

Kategorijos

Naujienlaiškis

Šis vertimas yra vadinamasis mandagumo vertimas. Šis vertimas skirtas tik jūsų informacijai. Teisiškai privaloma tik dabartinė mūsų Bendrųjų sąlygų versija vokiečių kalba.

Bendrosios sąlygos ir informacija vartotojams

 

2021 m. liepos mėn. "MEO Vertriebs GmbH" (toliau -MEO) bendrosios sąlygos ir informacija vartotojams.

§ 1 Bendrosios nuostatos ir taikymo sritis

1.) Šios bendrosios sąlygos taikomos visiems užsakymams, atliekamiems internetinėje parduotuvėje, taip pat MEO Vertriebs GmbH internetiniuose puslapiuose.

2.) Vartotojai šių sąlygų prasme yra fiziniai asmenys, sudarantys teisinį sandorį tikslu, kurio negalima priskirti jų komercinei ar savarankiškai profesinei veiklai. Verslininkai šių sąlygų prasme yra fiziniai ar juridiniai asmenys arba teisnumą turinčios bendrijos, kurie, sudarydami teisinį sandorį, veikia vykdydami savo komercinę ar nepriklausomą profesinę veiklą. Didmenininkai - tai verslininkai, kuriems šiuo tikslu suteikiama atskira didmenininko prieiga, mums suteikus atitinkamą akreditaciją ir užsakymų kiekius; jiems, žinoma, atitinkamai taikomos verslininkams skirtos nuostatos. Klientai šių sąlygų prasme yra vartotojai, taip pat verslininkai ir didmenininkai.

3.) Nukrypstančios, prieštaraujančios ar papildomos bendrosios sąlygos, net jei jos yra žinomos, netampa sutarties dalimi, nebent dėl jų galiojimo būtų aiškiai susitarta raštu.

 

§ 2 Sutarties sudarymas, savęs pristatymo išlyga

1.) Mūsų pasiūlymai gali keistis. Mes pasiliekame teisę atlikti techninius pakeitimus, taip pat formos, spalvos ir (arba) svorio pakeitimus, neviršydami pagrįstų ribų.

2.) Užsakydamas prekes klientas privalomai pareiškia, kad pageidauja įsigyti užsakytas prekes.

3.) Jei vartotojas prekes užsako elektroniniu būdu, mes nedelsdami patvirtiname užsakymo gavimą. Vien tik gavimo patvirtinimas vartotojui nereiškia privalomo užsakymo priėmimo. Tačiau gavimo patvirtinimas gali būti derinamas su priėmimo pareiškimu. Priėmimas turi būti išreikštas raštu arba pristatant prekes klientui. Iki privalomo priėmimo iš mūsų pusės klientas bet kokiu atveju neturi jokių teisinių pretenzijų dėl pristatymo. Turime teisę atsisakyti priimti užsakymą, pavyzdžiui, patikrinę kliento kreditingumą. Turime teisę apriboti užsakymą iki namų ūkyje įprasto kiekio.

 

§ 3 Pristatymas; savarankiško pristatymo išlyga

1.) Jei pasiūlyme nenurodyta kitaip, pristatymo terminas yra 3-5 dienos. Mokant iš anksto, pristatymo laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai mokėjimo nurodymas pateikiamas pervedančiajam bankui, kitais mokėjimo būdais - kitą dieną po sutarties sudarymo ir baigiasi pasibaigus paskutinei laikotarpio dienai. Jei paskutinė laikotarpio diena tenka šeštadieniui, sekmadieniui arba pristatymo vietoje valstybės pripažintai nedarbo dienai, vietoj tokios dienos eina kita darbo diena.

2.) Jei ne visi užsakyti produktai yra sandėlyje, turime teisę savo sąskaita atlikti dalinį pristatymą, jei tai jums priimtina.

3.) Jei prekių nepavyksta pristatyti dėl jūsų kaltės, nepaisant trijų bandymų pristatyti prekes, mes galime atsisakyti sutarties. Visi atlikti mokėjimai bus nedelsiant grąžinti.

4.) Sutartis sudaroma su sąlyga, kad mūsų tiekėjai prekes pristatys tinkamai ir laiku. Tai taikoma tik tuo atveju, jei mes nesame atsakingi už nepristatymą, ypač jei su mūsų tiekėju buvo sudarytas suderintas apsidraudimo sandoris. Klientas bus nedelsiant informuotas apie paslaugos neteikimą. Atlygis bus nedelsiant grąžintas arba bus pristatytos tokios pat ar didesnės vertės pakaitinės prekės. Jei klientas nėra patenkintas preke, ją galima grąžinti mūsų sąskaita.

 

§ 4 dalis Nuosavybės teisės išsaugojimas

1.) Sutarčių su vartotojais atveju mes pasiliekame nuosavybės teisę į prekes, kol bus visiškai patenkinti visi reikalavimai, kylantys iš besitęsiančių verslo santykių.

2.) Klientas privalo rūpestingai elgtis su prekėmis. Jei reikia atlikti techninės priežiūros ir patikros darbus, klientas privalo juos reguliariai atlikti savo sąskaita.

3.) Klientas privalo nedelsdamas informuoti mus apie bet kokią trečiųjų šalių prieigą prie prekių, pavyzdžiui, prekių konfiskavimo atveju, taip pat apie bet kokį prekių sugadinimą ar sunaikinimą. Klientas privalo nedelsdamas pranešti mums apie bet kokį prekių savininko pasikeitimą ir savo gyvenamosios vietos pasikeitimą.

4.) Mes turime teisę atsisakyti sutarties ir reikalauti grąžinti prekes, jei klientas elgiasi priešingai sutarčiai, ypač jei klientas nesumoka už prekes arba pažeidžia įsipareigojimus pagal šios nuostatos 2 ir 3 punktus.

5.) Verslininkas turi teisę perparduoti prekes įprastinėmis verslo sąlygomis. Jau dabar jis perleidžia mums visus sąskaitos faktūros sumos dydžio reikalavimus, kurie jam atsiranda dėl perpardavimo trečiajai šaliai. Mes priimame šį perleidimą. Po perleidimo verslininkas įgaliojamas išieškoti reikalavimą. Mes pasiliekame teisę patys išieškoti reikalavimą, kai tik verslininkas netinkamai vykdo savo mokėjimo įsipareigojimus ir vėluoja sumokėti.

 

§ 5 Teisė atšaukti

1.) Prašome perskaityti toliau pateiktą informaciją apie užsakymo atšaukimą iš mūsų internetinės parduotuvės.

Vartotojai turi teisę atšaukti užsakymą toliau nurodytomis sąlygomis:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Atšaukimo politika

Teisė atšaukti užsakymą

Jūs turite teisę per keturiolika dienų atsisakyti šios sutarties nenurodydami priežasties.

Atšaukimo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo tos dienos, kai

 

    • dienos, kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perėmė prekes arba perėmė prekes, jei užsisakėte vieną ar daugiau prekių kaip vienodo užsakymo dalį ir prekės arba prekės pristatomos vienodai;
    • tą dieną, kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, atsiėmė arba perėmė paskutines prekes, jei užsakėte kelias prekes kaip vieningo užsakymo dalį ir prekės pristatomos atskirai;
    • kai jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perėmė paskutinę siuntą arba paskutinę prekę, jei užsakėte prekes, kurios pristatomos keliomis siuntomis arba prekėmis;

 

Jei taikoma daugiau nei viena iš pirmiau nurodytų alternatyvų, atsisakymo nuo sutarties terminas nepradedamas skaičiuoti tol, kol jūs arba jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, neperima paskutinės prekių siuntos arba paskutinės dalies siuntos ar vieneto.

Kad galėtumėte pasinaudoti teise atšaukti sutartį, apie savo sprendimą atšaukti šią sutartį turite informuoti mus, MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vokietija, tel. +49 2366 500 500; faksas: 02366 / 500 510, e. paštas: info@meo.de, pateikdami aiškų pareiškimą (pvz., laišką, išsiųstą paštu, faksu arba e. paštu). Kad būtų laikomasi sutarties atsisakymo termino, pakanka, kad pranešimą apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties išsiųstumėte iki sutarties atsisakymo termino pabaigos. Pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba kitą aiškų pareiškimą galite užpildyti ir pateikti mūsų interneto svetainėje http://www.meo.de/catalog/widerrufsformular.php, taip pat elektroniniu būdu. Jei pasinaudosite šia galimybe, nedelsdami (pvz., el. paštu) atsiųsime jums patvirtinimą apie tokio atšaukimo gavimą.

 

Atšaukimo pasekmės

Jeigu jūs atšaukiate šią sutartį, mes nedelsdami, bet ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai gavome pranešimą apie sutarties atšaukimą, grąžinsime jums visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad pasirinkote kitą pristatymo būdą nei pigiausias mūsų siūlomas standartinis pristatymas). Šiam grąžinimui atlikti naudosime tas pačias mokėjimo priemones, kurias naudojote pirminiam sandoriui, nebent su jumis aiškiai susitarta kitaip; jokiu būdu už šį grąžinimą iš jūsų nebus imamas mokestis.

Mes galime atsisakyti grąžinti pinigus, kol negausime prekių atgal arba kol nepateiksite įrodymų, kad grąžinote prekes, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau. Prekes mums turite grąžinti arba perduoti nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai mums pranešate apie šios sutarties nutraukimą. Termino laikomasi, jei prekes išsiunčiate nepasibaigus keturiolikos dienų laikotarpiui. Jūs apmokate tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Jūs turite sumokėti už bet kokį prekių vertės sumažėjimą tik tuo atveju, jei šis vertės sumažėjimas atsirado dėl prekių tvarkymo, kuris nėra būtinas prekių būklei, savybėms ir veikimui patikrinti.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teisė atsisakyti sutarties netaikoma nuotolinėms sutartims

    • dėl prekių, kurios nėra surenkamos ir kurių gamybai lemiamą reikšmę turi individualus vartotojo pasirinkimas ar apsisprendimas arba kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeniniams poreikiams, pristatymo;

 

Teisė atsisakyti sutarties prieš terminą nustoja galioti nuotolinės prekybos sutartims dėl

    • dėl užplombuotų prekių, kurių negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų, pristatymo, jei jų plomba buvo nuimta po pristatymo;
    • dėl prekių pristatymo, jei jos dėl savo pobūdžio buvo neatskiriamai sumaišytos su kitomis prekėmis po pristatymo;

Prašome vengti pažeidimų ir užteršimo. Jei įmanoma, prašome grąžinti mums prekes originalioje pakuotėje su visais priedais ir su visomis pakuotės sudedamosiomis dalimis. Jei reikia, naudokite apsauginę išorinę pakuotę. Jei nebeturite originalios pakuotės, pasirūpinkite tinkama apsauga nuo transportavimo pažeidimų naudodami tinkamą pakuotę, kad išvengtumėte pretenzijų dėl žalos, atsiradusios dėl nekokybiškos pakuotės. Atkreipkite dėmesį, kad šios sąlygos nėra būtina sąlyga, kad būtų galima veiksmingai pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.

 

§ 6 Atlyginimas

1.) Pasiūlyta pirkimo kaina yra privaloma. Į pirkimo kainą įskaičiuotas teisės aktais nustatytas pridėtinės vertės mokestis. Apmokestinamiems tiekimams Jungtinėje Karalystėje (sąskaitos faktūros vertė mažesnė nei 135,00 GBP) bus išrašomos tik supaprastintos sąskaitos faktūros (be PVM sąskaitų faktūrų), nes tai yra tiekimai galutiniams klientams. Pirkimo paštu atveju prie pirkimo kainos pridedamas fiksuoto dydžio pristatymo mokestis. Klientas nepatiria jokių papildomų išlaidų, kai užsakymą pateikia naudodamasis nuotolinio ryšio priemonėmis. Pirkimo kainą klientas gali sumokėti grynaisiais pinigais pristatymo metu, išankstiniu banko pavedimu arba kredito kortele. Mokant kredito kortele, išankstinis patvirtinimas atliekamas be jokio mokesčio užsakymo pateikimo metu. Mokestis imamas pristatymo metu (dalinio pristatymo atveju - proporcingai dalinei sumai ir siuntimo išlaidoms; vėlesnio pristatymo atveju - proporcingai dalinei sumai ir siuntimo išlaidoms). Jei mokama grynaisiais pinigais pristatymo metu, mokamas papildomas 10,00 EUR mokestis, kurį pristatantis asmuo ima vietoje.

2.) Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pirkimo kainą ne vėliau kaip per 10 dienų nuo prekių gavimo. Pasibaigus šiam terminui, klientas vėluoja sumokėti.

3.) Klientas turi teisę atlikti įskaitymą tik tuo atveju, jei jo priešpriešiniai reikalavimai yra teisiškai nustatyti, mūsų pripažinti arba grindžiami tais pačiais sutartiniais santykiais. Klientas gali pasinaudoti sulaikymo teise tik tuo atveju, jei jo priešpriešinis reikalavimas grindžiamas tais pačiais sutartiniais santykiais.

 

§ 7 Didmenininkams taikomas minimalios apyvartos / minimalaus kiekio mokestis

Kad mūsų didmenininkai klientai galėtų pasinaudoti atitinkamais kainų pranašumais, laikoma, kad susitarta dėl 500 EUR (neto) minimalios vieno užsakymo apyvartos. Jei užsakymas nesiekia šio minimumo, mes turime teisę taikyti 50,- EUR plius PVM priemoką už mažus kiekius.

 

§ 8 Rizikos perdavimas

1.) Jei pirkėjas yra verslininkas, prekių atsitiktinio praradimo ir atsitiktinio sugedimo rizika pereina pirkėjui nuo prekių perdavimo, pardavimo į paskirties vietą atveju - nuo daikto perdavimo ekspeditoriui, vežėjui arba asmeniui ar institucijai, kitaip paskirtai atlikti pervežimą.

2.) Jeigu pirkėjas yra vartotojas, parduoto daikto atsitiktinio žuvimo ir atsitiktinio sugedimo rizika pirkėjui pereina tik po to, kai daiktas perduodamas, net ir tuo atveju, kai daiktas parduodamas pristatant jį į kitą vietą nei įvykdymo vieta. Perdavimas yra toks pat, jei pirkėjas nevykdo priėmimo.

 

§ 9 dalis Garantija

1.) Įstatymuose nustatyta garantija taikoma, jeigu nuo jos nenukrypstama toliau nurodytais atvejais.

2.) Jei pirkėjas yra verslininkas, iš pradžių suteikiame garantiją dėl prekių trūkumų savo nuožiūra, ištaisydami trūkumus arba pristatydami pakaitines prekes.

3.) Verslininkai privalo raštu pranešti mums apie akivaizdžius defektus per dvi savaites nuo prekių gavimo; priešingu atveju garantinio reikalavimo pareiškimas negalimas. Laiku išsiųstų prekių pakanka, kad būtų laikomasi šio termino. Verslininkui tenka visa įrodinėjimo našta dėl visų pretenzijos pateikimo prielaidų, visų pirma dėl paties defekto, defekto nustatymo laiko ir pranešimo apie defektą savalaikiškumo.

4.) Verslininkams garantinis laikotarpis yra vieneri metai nuo prekių pristatymo. Jis netaikomas, jei klientas laiku nepranešė mums apie akivaizdžius defektus (šios nuostatos 2 punktas). Vartotojams senaties terminas yra dveji metai nuo prekių rizikos perdavimo. Naudotų prekių atveju senaties terminas yra vieneri metai nuo prekių rizikos perdavimo.

5.) Jei pirkėjas yra verslininkas, laikoma, kad su prekių kokybe sutinkama tik pagal gamintojo pateiktą prekės aprašymą. Gamintojo vieši pareiškimai, rekomendacijos ar reklama nėra sutartinis prekių kokybės aprašymas.

6.) Pirkėjas iš mūsų negauna jokių garantijų teisine prasme. Gamintojo garantijoms tai neturi įtakos.

 

§ 10 Atsakomybės apribojimas

1.) Nežymaus neatsargumo pareigų pažeidimo atveju mūsų atsakomybė ribojama iki numatomos, sutarčiai būdingos, tiesioginės vidutinės žalos pagal prekių rūšį. Ši nuostata taip pat taikoma mūsų teisinių atstovų ar įgaliotinių padarytiems nedideliems neatsargiems pareigų pažeidimams. Mes neatsakome verslininkams, jei dėl nedidelio aplaidumo pažeidžiami neesminiai sutartiniai įsipareigojimai

2.) Aukščiau nurodyti atsakomybės apribojimai neturi įtakos kliento pretenzijoms, kylančioms iš atsakomybės už gaminį. Be to, atsakomybės apribojimai netaikomi dėl mūsų kaltės įvykus kūno sužalojimui ar žalai sveikatai arba klientui netekus gyvybės ir pažeidus esminius sutartinius įsipareigojimus. Esminiai sutartiniai įsipareigojimai - tai abstraktūs įsipareigojimai, kurių vykdymas yra būtinas tinkamam sutarties vykdymui ir kurių vykdymu sutarties šalis gali nuolat pasikliauti.

 

§ 11 straipsnis Autorių teisės ir naudojimo sutartys

1.) Įsigydamas ir (arba) platindamas MEO produktus, klientas neįgyja savo komercinių teisių į MEO logotipą ar mūsų prekių ženklus, viršijančių teisines nuostatas.

2.) Visų pirma klientas neturi teisės kopijuoti mūsų gaminių nuotraukų ir (arba) gaminių tekstų, sukurtų su didelėmis gamybos ir išlaidų sąnaudomis, net ir tik iš dalies, jų naudoti ir (arba) leisti juos naudoti. Šiam tikslui mes parengsime atskiras naudojimo sutartis, kurias sudarysime su pasirinktais klientais. Bet kuriuo atveju dėl naudojimo draudimo pažeidimo mes imsimės teisinių priemonių. Be kitų nuostolių, mes pasiliekame teisę už neteisėtą naudojimą visų pirma imti atitinkamus licencijos mokesčius.

 

§ 12 straipsnis Vartotojų ginčų sprendimo įstatymas (VBSG)

1.) Mes nedalyvaujame ginčų sprendimo procedūrose vartotojų arbitražo komisijoje.

 

§ 13 Baigiamosios nuostatos

1.) Taikoma Vokietijos Federacinės Respublikos teisė, išskyrus JT konvenciją dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių.

2.) Jei klientas yra prekybininkas, viešosios teisės juridinis asmuo arba viešosios teisės specialusis fondas, išimtinė jurisdikcijos vieta visiems ginčams, kylantiems iš šios sutarties, yra mūsų registruota buveinė arba Diuseldorfas. Tas pats taikoma, jei klientas neturi bendrosios jurisdikcijos vietos Vokietijoje arba jei ieškinio pateikimo metu kliento gyvenamoji vieta ar įprastinė buvimo vieta nėra žinoma.

3.) Jei atskiros sutarties su klientu nuostatos, įskaitant šias bendrąsias sąlygas, yra arba tampa visiškai ar iš dalies negaliojančios, tai neturi įtakos likusių nuostatų galiojimui. Visiškai ar iš dalies negaliojanti nuostata pakeičiama nuostata, kurios ekonominė sėkmė yra kuo artimesnė negaliojančios nuostatos ekonominei sėkmei.

 

Informacija apie sutarčių sudarymą elektroniniuose verslo sandoriuose

1. Sutarties partneris

Jūsų sutarties partneris yra:

MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vokietija, faksas: 02366 / 500510, el. paštas: info@meo.de

 

2. Sutarties sudarymas elektroniniuose verslo sandoriuose, sutarties kalba

Sutarties sudarymui elektroniniuose verslo sandoriuose taikomos mūsų pirmiau minėtos Bendrosios sąlygos (žr. pirmiau).

Sutartis sudaroma tik vokiečių kalba.

 

3. Esminės prekių savybės, informacija apie mokėjimą ir pristatymą

Esmines prekių charakteristikas galite rasti atitinkamame produkto aprašyme mūsų internetinėje parduotuvėje. Apmokėjimas ir pristatymas vykdomi pagal mūsų pirmiau minėtas Bendrąsias sąlygas (žr. pirmiau) ir mūsų interneto svetainėje pateiktą informaciją klientams.

 

4. Sutarties teksto saugojimas

Jei vartotojas prekes užsako elektroniniu būdu, sutarties tekstą saugome ir, vartotojui paprašius, kartu su šiomis Bendrosiomis taisyklėmis ir sąlygomis išsiunčiame jam el. paštu.

 

5. Techniniai sutarties sudarymo veiksmai, taisymo galimybės

Vartotojas pateikia savo pasiūlymą per mūsų užsakymo formą toliau nurodyta tvarka:

Kai rasite norimą prekę, galite ją neįpareigojančiai įdėti į pirkinių krepšelį spustelėję ant jos. Pirkinių krepšelio turinį galite bet kuriuo metu peržiūrėti neįpareigojančiai paspaudę ant jo. Taip pat bet kada galite pašalinti produktus iš pirkinių krepšelio. Jei norite įsigyti pirkinių krepšelyje esančių produktų, spustelėkite mygtuką, kad galėtumėte atsiskaityti. Užsakymui priimti taikomos mūsų bendrosios sąlygos (žr. pirmiau).

Prieš pateikdami užsakymą, galite dar kartą nuolat tikrinti savo įrašus ir juos ištaisyti prieš galutinį pateikimą. Spustelėję mygtuką pirkti, galutinai užbaigsite užsakymo procesą. Procesą galima bet kada atšaukti uždarius naršyklės langą.

 

6. Daugiau informacijos

Ši informacija nėra galutinė. Tolesnės ikisutartinės pareigos teikti informaciją, be kita ko, atsiranda tiesiogiai susijusios su siūlomu produktu ir vykdant užsakymo procesą.

 

Pareiga pateikti informaciją pagal Įsakymą dėl baterijų

Parduodami baterijas ar akumuliatorius arba pristatydami prietaisus, kuriuose yra baterijų ar akumuliatorių, mes, kaip pardavėjas, privalome informuoti pirkėją apie toliau nurodytus dalykus pagal Baterijų potvarkį (BatterieVO):

Baterijų negalima išmesti į buitines atliekas. Jūs, kaip galutinis vartotojas, teisiškai privalote grąžinti panaudotas baterijas. Panaudoję baterijas galite nemokamai grąžinti pardavimo vietoje (MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, 45699 Herten) arba savo apylinkėse (pvz., savivaldybių surinkimo punktuose). Akumuliatorius mums taip pat galite grąžinti paštu. Baterijos ar akumuliatoriai, kuriuose yra kenksmingų medžiagų, žymimi perbrauktos atliekų dėžės simboliu. Šalia šio šiukšliadėžės simbolio rasite cheminį teršalo pavadinimą. Cd" reiškia kadmį, "Pb" - šviną, o "Hg" - gyvsidabrį.